Themabijeenkomst Marketing Communications (Members Only)

Kijk met collega lidbedrijven mee vooruit! Wat worden de belangrijkste online marketing & communicatietrends om toe te passen in de maritieme sector? En nog belangrijker, hoe kunt u daar als marketing of communicatieprofessional op inspelen? Graag nodigen wij u uit voor de MarCom Themabijeenkomst ‘Trends in online marketing & communicatie’ op donderdag 8 juni 2017.

Het belooft een inspirerende en afwisselende dag te worden. Het programma bestaat uit twee rondes waarbij u een keuze kunt maken uit diverse sessies (o.a. Masterclasses, een inspiratiesessie & Pressure Cooker meetings). Marco Derksen, eigenaar van o.a. het bekende platform Marketingfacts.nl, start de middag met een interessante presentatie over de ins en outs van online marketing & communicatie.

Programma

13.00 uur – 13.30 uur  Inloop met koffie en thee en iets lekkers

13.30 uur – 13.45 uur  Welkomstwoord door Simonette Kraaij (STC-Group & voorzitter NMT  Marketing Communications commissie)

13.45 uur – 14.30 uur  Keynote speaker – Marco Derksen (Marketingfacts) over ‘Trends in online marketing & communicatie’

14.30 uur – 15.30 uur  Ronde 1, keuze uit:
Inspiratiesessie: Alewijnse (door Marianne Hendriks) & Damen Shipyards (door Björn Smets)
Masterclass: Content Strategie – Jeroen van Eck
Pressure cooker sessie: Deal! Drecht Cities  – onder leiding van Roel Hooiring
Vraagstuk: Hoe zet je online marketing effectief in wanneer je specifieke markten in het buitenland wilt bereiken?

15.30 uur – 16.00 uur  Pauze met koffie/thee/fris

16.00 uur – 17.00 uur  Ronde 2, keuze uit:
Masterclass: SEO/SEA; de doelgroep zoekt, heb jij het antwoord en hoe breng je dat? – Daan Loohuis
Masterclass: Communicatieverschillen Europa vs. Azie en de impact op digitaal – Ruth Delfgaauw
Pressure cooker sessie: Krohne Nederland BV – onder leiding van Roel Hooiring
Vraagstuk: Hoe nieuwe media te gebruiken in een conservatieve omgeving?

17.00 uur – 18.00 uur  Netwerkborrel

In het kort over de sessieleiders

Jeroen van Eck: Marketingmanager bij Mangrove, bevlogen specialist op het gebied van content strategie.
Ruth Delfgaauw: Designer in hart en nieren, maar ook docent en ondernemer met veel kennis over Azië en  hoe je in deze regio via MarCom inspanningen succesvol zaken kunt doen.
Roel Hooiring: Docent & coach. Roel motiveert u uit uw comfortzone te stappen. Met humor, creativiteit en een luisterend oor.
Daan Loohuis: Senior Business Consultant bij Adwise. Specialist op het gebied van SEO en Web Analytics.

Locatie

Pompgebouw de Esch
Rijnwaterstraat 11
3063 HC  Rotterdam
www.pompgebouw.nl

Voor wie

Deze bijeenkomst is gericht op mensen die zich bezig houden met marketing en/of communicatie. Van communicatie- en PR medewerkers tot internetmarketeers tot managers en directeuren communicatie. Ook personen die zich naast hun primaire werkzaamheden (bijvoorbeeld sales) bezig houden met marketing en/of communicatie zijn welkom.

Kosten

De kosten voor deelname aan dit evenement bedragen € 75,- excl. BTW per persoon.

Aanmelden

U kunt zich tot donderdag 25 mei a.s. inschrijven, klik hier voor het formulier. Let op: Tijdige registratie is gewenst vanwege het beperkte aantal plaatsen en de indeling van de sessies.  De bijeenkomst biedt plaats aan maximaal 100 personen en is exclusief voor leden van NMT. Wij kijken uit naar uw aanmelding!

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met Linda te Veldhuis, Marketing Communications Coordinator bij NMT.