Nieuw! NMT & IRO MarCom Event 2020 ‘Digital Value Creation’ op 6 februari a.s.

De wereld is compleet veranderd en de ontwikkelingen in het marketing- en communicatievak al helemaal. Digitaal speelt al jarenlang een hoofdrol in de middelenmix. Maar hoe creëer je in het digitale landschap nu écht waarde voor je klanten? Keynote speaker Ayman van Bregt brengt op 6 februari, tijdens het NMT & IRO MarCom Event 2020, verrassende inzichten. In workshopronde 2 kun je meteen met digitale waardecreatie aan de slag tijdens zijn hands-on workshop ‘Digitale waardecreatie voor organisaties via het See-Think-Do-Care model van Google’. Join us op 6 februari 2020 en laat je inspireren door de vele ervaringen die we je deze middag bieden op een geweldig mooie locatie; DOB-Academy in Delft.

Meer informatie

Stel jouw programma op maat samen

Het belooft een inspirerende en afwisselende middag te worden. Een belangrijk onderdeel van het programma zijn de twee workshoprondes, waarbij je kunt kiezen uit jouw favoriete sessies. Voor sommige workshops is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Meld je dus snel aan!

Dit event wordt georganiseerd door Netherlands Maritime Technology (NMT) en collega branchevereniging IRO. Leden van beide verenigingen zijn van harte welkom! Niet-leden kunnen ook deelnemen, tegen een aangepast tarief.

Bekijk hier het programma.

Meer informatie 

Neem voor meer informatie contact op met Jeanine Kwakernaak (E kwakernaak@maritimetechnology.nl) of met Fleur van Embden (E embden@maritimetechnology.nl) van het team Communications bij NMT. Ook te bereiken onder T 088 44 51 063. Of met Manuela van Dalen of Marloes Kraaijeveld van het team Communications bij IRO, via  T 079 34 11 891 of E events@iro.nl.