Page 12

NMT Magazine 2, oktober 2014

12 TRADE niet te missen en waren de Nederlanders duidelijk herkenbaar. Mocht de kleur oranje de bezoekers onverhoopt onvoldoende opvallen, dan trok de geur van versgebakken stroopwafels wel de aandacht. Gedurende twee dagen stond er continue een rij voor de stroopwafelkraam in de lounge en zijn er maar liefst 1.100 stroopwafels gebakken. Om nog meer aandacht voor Nederland te verkrijgen, nodigde een jongleur de beursbezoekers uit een bezoek aan het Holland Paviljoen te brengen. Conferentie Lowpex ’s Middags bezocht een groep internationale relaties de conferentie ‘Lowpex : Lowering Operational Costs in Shipping’ over het integraal verlagen van operationele kosten in de scheepvaart. Bas Buchner (directeur MARIN), Fred van Beers (Managing Director Wärtsilä Netherlands BV), Sjef van Dooremalen (voorzitter Netherlands Maritime Technology) en Arie Kraaijeveld (voorzitter Nederland Maritiem Land) gingen in op toonaangevende maritieme research- en innovatieprojecten als oplossing en gaven hun visie over het verlagen van OPEX in de scheepvaart. “In totaal namen 136 Nederlandse bedrijven deel aan SMM” Netwerkreceptie De Holland Day werd afgesloten met een drukbezochte netwerkreceptie aan boord van LCF Zr.Ms. Evertsen, waar Netherlands Maritime Technology internationaal gelanceerd is.


NMT Magazine 2, oktober 2014
To see the actual publication please follow the link above