Page 6

NMT Mag01-012015-HR300RGB

6 SOCIAL MEDIA EN AGENDA Gespot op Twitter Volg Netherlands Maritime Technology op Twitter via @MaritimeTechNL. Richard van der Eijk @RichardEijk · Jan 7 Zo werkt de @PSchelteRdam This Monster Ship Is Part Robot and Can Move Oil Rigs: http://youtu.be/OG-4GWzKNJ0 via @YouTube NL Maritiem Land @NLMaritiem · Dec 16 Ruim 1300 arbeidsplaatsen erbij in de #maritieme sector. Zie: http:// ow.ly/FXBls #MaritiemeMonitor2014 Maritime Technology @MaritimeTechNL · Jan 13 Innovatieprojecten realiseren voor maritieme bedrijven? Wij zoeken een Innovation Manager: http://ow.ly/Hej8W #Vacature #Maritiem Alewijnse @AlewijnseBV · Jan 6 Nieuw #blog: Digitaal samenwerken bij projecten http://ow.ly/GQWCV #projectmanagement #digitalisatie #samenwerking Linda te Veldhuis @lindateveldhuis · Dec 16 Steeds meer meiden kiezen #techniek! Mooi item visie megajachtenbouwer @feadship (lid van @MaritimeTechNL) en FME @ InekeDezentje #8uur #npo Bas Kelderman @BasKdm · Dec 21 #Binnenvaart i/d Verenigde Staten:”The Economic Impact of Inland Waterway Investment” http://www.marinelink. com/news/investment-economic382656.aspx … Rapport: http://www.nationalwaterwaysfoundation.org/documents/ INLANDNAVIGATIONINTHEUSDECEMBER2014.pdf … Jeanine Kwakernaak @NMTJeanine · Dec 16 Speciaal voor leden @MaritimeTechNL: voeg een filmpje toe aan uw online bedrijfsprofiel op maritimetechnology.nl. Bericht mij voor meer info Marnix Krikke @marnixkrikke · Dec 12 Jubileumfeest Shipyard De Hoop in Theater De Spiegel Zwolle: vertrouwen in de toekomst van de maakindustrie in NL Edward Gilding @GildingE · Dec 4 Impressies #MIE2014. Met dank aan samenwerking #MaritimeTechNL #Duurzaamfabriek #STC #maritimedelta en vele anderen In productie De Pieter Schelte is in Rotterdam om de komende vier maanden te worden afgemonteerd op het binnenmeer van de Maasvlakte 2. Het schip heeft een dubbele boeg en is speciaal ontworpen voor het installeren en weghalen van grote olie- en gasplatforms op zee. Allseas rust het schip ook uit voor het leggen van grote pijpleidingen. Er komen onder andere 65 meter lange draagarmen aan het schip. Inclusief deze werkzaamheden wordt de spin off van de totale bouw van het schip voor het Nederlandse bedrijfsleven geschat op 700 miljoen euro. Daarbij zijn 440 verschillende Nederlandse bedrijven betrokken. www.rotortug.com Bron foto: KOTUG/Van der Kloet


NMT Mag01-012015-HR300RGB
To see the actual publication please follow the link above