Dit evenement is geweest Bekijk komende evenementen
Voltooid, rechts vindt u enkele alternatieven

NMT Themabijeenkomst Marketing Communications ‘Zo bouw je een slim en sterk merk’

Hoe zet je jouw merk stevig in de markt? Durft jouw bedrijf een scherpe positionering te kiezen? Keynote Ingmar de Lange, al 20 jaar merkstrateeg voor vele B2B en B2C merken, brengt je een ervaringsverhaal met waardevolle inzichten waarmee je meteen aan de slag kan. Ingmar weet precies waar je in dit soort trajecten tegenaan loopt en biedt je simpele trucs om te komen tot een stevige positioneringsstrategie. Bekijk jouw corporate brand of product brand door de ogen van Ingmar en laat je inspireren! Netherlands Maritime Technology (NMT) biedt in navolging op de succesvolle bijeenkomst in 2017 ook in 2018 een geweldig leuke, inspirerende NMT Themabijeenkomst Marketing Communications. Jij bent er toch ook bij op 4 oktober a.s.? 

Organisator

Het belooft een inspirerende en afwisselende dag te worden. Het programma bestaat uit twee rondes waarbij je een keuze kunt maken uit diverse sessies (Masterclasses, inspiratiesessies & Pressure Cooker meetings). Ingmar de Lange, al 20 jaar merkstrateeg voor merken zoals Heineken, Douwe Egberts, International Card Services, ANWB, Volkswagen, Innocent Drinks, Unilever, Het Scheepvaartmuseum en War Child start de middag met een hele interessante keynote rondom het thema ‘Een sterk merk met een sterk verhaal’.

Programma

13.00 – 13.30 Inloop met koffie & thee en iets lekkers

13.30 – 13.45 Welkomstwoord door voorzitter Simonette Kraaij (STC Group) van NMT’s Communications Commissie

13.45 – 14.30 Keynote speaker Ingmar de Lange (Mountview) over ‘Zo bouw je een slim en sterk merk’’

14.30 – 15.30 Workshopronde 1, keuze uit:

  • Inspiratiesessie door Sabine Bonenkamp van Wärtsilä Netherlands ‘Increase Brand Awareness; show your portfolio on an innovative way’ en Cees Verkerk van Shipbuilder rondom ‘Scoren met internationale Free Publicity’
  • Masterclass ‘Employer Branding’ door Ayman van Bregt
  • Pressure Cooker sessie met probleemstelling vanuit Datema Delfzijl BV o.l.v. Roel Hooiring

15.30 – 16.00 Pauze met koffie/thee/fris & fruit

16.00 – 17.00 Workshopronde 2, keuze uit:

  • Inspiratiesessie door Jan-Hein Reeringh van Damen Shipyards ‘Maritime Marketing: it’s all about our attitude. Digitalisation and a pro-active attitude; how  start-ups and non-maritime companies are winning from established players.’
  • Masterclass ‘Personal Branding & Social Selling’ door Ayman van Bregt
  • Pressure Cooker sessie met probleemstelling vanuit Piet Brouwer Elektrotechniek o.l.v. Roel Hooiring

17.00 – 18.00 Netwerkborrel

In het kort over de sessieleiders

Ayman van Bregt: Digitaal strateeg, professioneel spreker & trainer. Een allround specialist op MarCom gebied.
Roel Hooiring: Docent & coach. Roel motiveert jou uit je comfortzone te stappen. Met humor, creativiteit en een luisterend oor.

Effectieve Employer Branding & arbeidsmarktcommunicatie
Is jouw organisatie op zoek naar effectieve mogelijkheden om goede kandidaten snel(ler) te werven tegen lagere kosten? Employer Branding en arbeidsmarktcommunicatie dienen dan op orde te zijn om de kracht van online te benutten. In deze workshop wordt een stappenplan aangereikt om doelgericht en succesvol te werken naar een aanpak om de organisatie online beter op de kaart te zetten en medewerkers hierbij te betrekken.

Personal branding en social selling met power
Heb jij jezelf wel eens gegoogled? En doe jij dit ook wel eens bij anderen? Dan ben je niet de enige! Jezelf online profileren is van groot belang, zeker als het gaat om contacten leggen met mensen die je nog niet kent. Laat jij de wereld zien wat je waard bent, en waarom ze juist jou nodig hebben? In deze workshop krijg je inzichten aangereikt hoe je jezelf (of bijvoorbeeld je CEO!) kunt positioneren vanuit eigen kracht en hoe je online kanalen kunt regisseren zodat mensen je makkelijker kunnen vinden.

Locatie

Pompgebouw de Esch
Rijnwaterstraat 11
3063 HC  Rotterdam
www.pompgebouw.nl

Voor wie

Ben jij actief in de maritieme sector en houd je je bezig met marketing, communicatie en/of arbeidsmarktcommunicatie? Meld je dan nu meteen aan! Ook als je je naast je primaire werkzaamheden (bijvoorbeeld sales) bezig houdt met marketing en/of communicatie ben je van harte welkom.

Kosten

De kosten voor deelname aan dit evenement bedragen € 80,- excl. BTW per persoon voor leden van NMT. Niet-leden betalen als toegangsprijs € 240,- excl. BTW per persoon.

Aanmelden

Aanmelden is mogelijk t/m vrijdag 28 september. Let op: Tijdige registratie is gewenst vanwege het beperkte aantal plaatsen en de indeling van de sessies.  De bijeenkomst biedt plaats aan maximaal 100 personen. Wij kijken uit naar jouw aanmelding!

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met Jeanine Kwakernaak, Communications Advisor bij NMT.