STC onthult nieuwe merkstrategie: één sterk merk, één STC
STC (Scheepvaart en Transport College) staat vanaf vandaag bekend als dé opleider in en om de haven voor iedereen. Dit is waar het STC-merk voor staat, en dit wordt vanaf vandaag gecommuniceerd in alle uitingen.
STC stapt over van verschillende merknamen (zoals STC vmbo college, STC mbo college) naar één krachtig merk. Dit benadrukt de toewijding aan vereenvoudiging en versterking van de merkidentiteit. Alle onderwijsactiviteiten van STC worden nu onder één uniforme merknaam en identiteit gepresenteerd, en de term 'STC Group' wordt niet langer gebruikt.
Waarom deze verandering?
De reden is enerzijds herkenbaarheid, door te kiezen voor één krachtig merk vergroot STC de herkenbaarheid bij haar diverse doelgroepen, waaronder leerlingen, studenten en professionals in en om de haven. En anderzijds hoopt de organisatie daarmee verwarring te minimaliseren. Studiekiezers en stakeholders hebben nu immers niet meer te maken met verschillende merknamen of submerken binnen STC.
Petra van Lange, lid College van Bestuur STC, is blij met de nieuwe koers. “We zijn ervan overtuigd dat deze stap ons in staat stelt om nog krachtiger en eenduidiger naar buiten te treden. Het versterkt onze positie als dé opleider in en om de haven en onderstreept onze toewijding aan de gemeenschappelijke identiteit van STC.”
Voor meer informatie verwijzen we u naar de vernieuwde website: www.stc.nl.