NMT Motortocht 2023
Op veler verzoek organiseert NMT op zaterdag 10 juni a.s. een NMT Motortocht. Een betrokken comité van NMT-leden, bestaande uit Edwin Bonsen (Voith Turbo), Henk Ebbers (NRF) en Arjan Wijnberg (Koedood), nodigt je graag uit om deel te nemen. Meld je aan
Organisator
Marjolein Tiktak
Event Manager
+31(0)884451041
tiktak@maritimetechnology.nl
Vier opstartpunten verdeeld over het land
Om het voor zoveel mogelijk motorrijders uit het gehele land aantrekkelijk te maken om aan te sluiten, zijn er vier opstartpunten opgezet. Er worden dus ook vier routes samengesteld. De vier routes komen rond lunchtijd samen bij Eetcafé Onder de Pannen in Doorn.
Onderweg is er nog een extra stop bij een horeca locatie voor koffie/thee met gebak. Onze voorzitter, Bas Ort van Zwartbol Advocaten, is zo enthousiast over het feit dat we weer een motortocht gaan organiseren, dat hij heeft aangeboden deze koffiestop te willen sponsoren.
De NMT Motortocht is een uitstekende gelegenheid om collega’s én andere fervente motorrijders uit het gehele land te ontmoeten. Geef op het aanmeldformulier aan welk opstartpunt jouw voorkeur heeft:
- Oss
- Zwolle
- Aalsmeer
- Oud-Alblas (regio Rotterdam/Drechtsteden)
Programma
09.00 – 10.00 uur Verzamelen bij het opstartpunt
10.00 – 12.00 uur Motorrijden & onderweg een koffiestop
12.00 – 14.30 uur Gezamenlijke netwerklunch bij Eetcafé Onder de Pannen in Doorn
14.30 uur Einde *
* Voor wie wil zijn er nog recreatieve routes beschikbaar voor de terugweg. Te rijden alleen of in groepjes.
Kosten
De kosten voor deelname bedragen €25,- per persoon als vergoeding voor de lunch en drankjes.
Meer informatie
Aanmelden is mogelijk tot uiterlijk donderdag 1 juni. Neem voor meer informatie contact op met Marjolein Tiktak, Event Manager, via events@maritimetechnology.nl. Of stel je vraag aan één van de comitéleden; Edwin Bonsen (0651669119), Henk Ebbers (0655798452) of Arjan Wijnberg (0651862663).
Overtuigd? Meld je dan aan
Gerelateerde evenementen
Ontbijtsessie: Betere serviceverlening en minder tijdsverspilling middels de online klantomgeving
Tijdens de ontbijtsessie van woensdag 11 september gaan we in gesprek over online klant omgevingen. Met een klantomgeving (ook wel een serviceportal, klantportaal of ‘mijn’ omgeving) sta je 24/7 klaar voor jouw klanten terwijl je tijd bespaart door het digitaliseren van bedrijfsprocessen. Een win-win voor zowel klant als bedrijf dus.
ALV/Netwerkbijeenkomst najaar
Circulariteit & Digitalisering: Circulaire businessmodellen win-win voor iedereen
Het programma staat in het teken van circulariteit en digitalisering. NMT organiseert dit event samen met Digitalzh en Maritime Delta.