Ontbijtsessie: Betere serviceverlening en minder tijdsverspilling middels de online klantomgeving
Tijdens de ontbijtsessie van woensdag 11 september gaan we in gesprek over online klant omgevingen. Met een klantomgeving (ook wel een serviceportal, klantportaal of ‘mijn’ omgeving) sta je 24/7 klaar voor jouw klanten terwijl je tijd bespaart door het digitaliseren van bedrijfsprocessen. Een win-win voor zowel klant als bedrijf dus. Meld je aan
Klanten hebben altijd toegang tot de voortgang, documenten en overzicht van het openstaande werk. Denk hierbij aan de status van offertes en orders, documenten zoals: offertes, orderbevestigingen en facturen, maar ook handleidingen en tekeningen en niet te vergeten het doen van reparatie verzoeken. Alles kan een klant zelf vinden in de online omgeving. Klanten kunnen hierdoor wereldwijd en 24/7 hun zaken regelen op één online plek.
Voor de interne organisatie zorgt het voor een verhoging van de productiviteit. Niet meer heen en weer e-mailen, minder fouten, geen dubbele invoer. Door het automatiseren van deze processen in combinatie met een online klant omgeving zal de interne organisatie een grote tijdswinst behalen.
Tijdens deze ontbijtsessie vertellen drie mkb-bedrijven hoe zij dit hebben geïmplementeerd en wat voor hun de voordelen hiervan zijn voor hun eigen organisatie als wel voor hun klanten.
Keynote:
Maaike de Rover, Programma manager Digitalisation bij Huisman Equipment zal ons meenemen in haar verhaal over de ontwikkelingen van het de ‘Mijn Huisman’ omgeving. Vorig jaar was zij ook al te gast, ditmaal horen wij hoe het nu gaat, we zijn 1 jaar verder. Hoe groot is hun team nu? Welke lessen hebben zij geleerd? En welk advies zouden ze startende bedrijven geven? The do’s en don’ts.
Programma:
7:30 - 8:00 uur: Inloop en ontbijt
8:00 - 9:30 uur: Keynote en sprekers
9:30 - 10:00 uur: Netwerkmogelijkheden
Locatie:
Buccaneer Delft
Paardenmarkt 1
2611 PA Delft
Mis deze unieke gelegenheid niet. Meld je aan via de link!
Deze ontbijtsessie is onderdeel van de reeks ‘Digitalisering en circulariteit’ en wordt georganiseerd door NMT, Maritime Delta, Datawerf en Digitalzh.
In deze reeks staan ook nog gepland:
- 20 november – Circulaire Business modellen - locatie: Platform Zero (Rotterdam)
- 22 januari - Veiligheid en digitalisering
Overtuigd? Meld je dan aan
Gerelateerde evenementen
Nieuwsjaarsreceptie NMT IRO
Een nieuw jaar, een nieuwe stap! Per 1 januari 2025 gaan NMT en IRO officieel samen verder als NMT-IRO, en daar willen we samen met jou het glas op heffen!
Netwerkevent IRO i.s.m. Rotterdam Port Promotion Council (RPPC) bij Bridges2000
Woensdag 2 april organiseren wij samen met Rotterdam Port Promotion Council (RPPC) een gezamenlijk netwerkevent voor onze beide leden bij Bridges2000.