Al 30 leden zien uit naar een inspirerende NMT Themabijeenkomst Marketing Communications

De werving is nog maar net gestart en nu al zijn er 30 leden die zich hebben aangemeld voor de NMT Themabijeenkomst Marketing Communications op 4 oktober a.s. in Rotterdam. Het programma begint steeds meer vorm te krijgen. Sabine van Wärtsilä Netherlands heeft al toegezegd één van de twee inspiratiesessies te gaan verzorgen. We zijn benieuwd naar haar bijdrage rondom het thema ‘Increase Brand Awareness; show your portfolio on an innovative way’. Een interessante bijdrage voor zowel MarCom specialisten als directeuren en sales managers. Met diverse andere leden lopen momenteel gesprekken om een bijdrage te leveren aan het programma. Zo zoeken we nog leden die een interessant vraagstuk willen aandragen voor een Pressure Cooker sessie.

Meer informatie

Hoe zet je jouw merk stevig in de markt? Durft jouw bedrijf een scherpe positionering te kiezen? Keynote Ingmar de Lange, al 20 jaar merkstrateeg voor vele B2B en B2C merken, brengt je een ervaringsverhaal met waardevolle inzichten waarmee je meteen aan de slag kan. Ingmar weet precies waar je in dit soort trajecten tegenaan loopt en biedt je simpele trucs om te komen tot een stevige positioneringsstrategie. Bekijk jouw corporate brand of product brand door de ogen van Ingmar en laat je inspireren! Netherlands Maritime Technology (NMT) biedt in navolging op de succesvolle bijeenkomst in 2017 ook in 2018 een geweldig leuke, inspirerende NMT Themabijeenkomst Marketing Communications. Jij bent er toch ook bij?

Meer informatie & aanmelden

Klik hier voor meer informatie en de mogelijkheid om aan te melden.