Pexels Esranurkalay 14446169

11 september Ontbijtsessie digitale klantomgevingen

5 september 2024

Digitalisering is niet meer weg te denken uit de maritieme sector, het is van essentieel belang om hier als organisatie mee bezig te zijn wil je toekomstbestendig te blijven. Vandaar dat dit het thema is van een reeks ontbijtsessies. Op 11 september is het tijd voor de tweede bijeenkomst. Deze richt zich op online klantomgevingen. Waar moet je opletten bij het opzetten ervan en wat levert het je eigenlijk op?

Inspiratie

Om die vragen te beantwoorden, komen drie ervaringsdeskundigen aan het woord. Zij hebben een digitale klantomgeving en gaan in gesprek over de do’s en dont’s. Corné Hoogeveen (Wijngaarden VeiligGoed), Esther Toet (Beequip) en Maaike de Rover (Huisman) nemen je mee in hun belevingen.

Deze reeks ontbijtsessies gericht op het inspireren van mkb’ers.Wat is er mogelijk op het gebied van digitalisering en wat biedt dat jou? Andere geïnteresseerden zijn ook van harte welkom, er is voldoende gelegenheid om ervaring uit te wisselen.

Ontbijtsessie

Lotte Monhemius, Teamleider Innovatie bij NMT, over de ontbijtsessie: ‘’Een goede digitale klantomgeving zorgt niet alleen voor betere serviceverlening. Het bouwen aan een goede klantomgeving scheelt later ook heel veel werk. Op onnodig extra werk zit niemand te wachten’’. Hierom is dan ook gekozen voor een ontbijtsessie; het kost nauwelijks tijd uit je werkdag en voor ontbijt wordt gezorgd.

Wil je meer informatie of je direct aanmelden?

Kijk dan hier  Let op: er is maar beperkte capaciteit. Wacht dus niet te lang met je aanmelding.